ALYTAUS DZŪKIJOS LIONS KLUBAS
Header

Maloniai svečiavomės Zanavykų dvaruose

Gegužės 11d. grupė klubiečių ankstyvą rytą susėdo į autobusą ir nudardėjo į Gelgaudiškio dvarą. Su mumis kartu važiavo ir naujasis šio dvaro savininkas, klubo narys  Mindaugas Aldonis. Mūsų jau laukė ekskursijos gidas, kuris aprodė dvaro menes, parką. Labai nustebino atskirose patalpose įrengtas karilionas. Tai ketvirtas pagal dydį Lietuvoje tokio tipo įrenginys.

Vaikštinėjant po dvaro parką, kurio plotas 80 hektarų, rago garsais ir šūviais mus sukvietė vietiniai medžiotojai, pavaišino tradicinėmis  gėrybėmis. Parke sutikome ir dvaro mergas. O ant velnio kalno mus pasitiko dvaro muzikantai, padainavo, pagrojo, pavaišino namine gira ir spurgomis. Iškylaujant netruko prabėgti trys valandos. Po to nuvykome į dar vieną zanavykų dvarą –  į Zyplius. Čia apžiūrėjome įrengtą ekspoziciją. Pietavome netradiciškai. Restorano darbuotoja papasakojo apie zanavykų maitinimosi papročius. Valgėme šaltus, paskui pateikė pusiau karštus, o vėliausiai karštus autentiškus to krašto patiekalus.

Pasisotinę, susėdome į autobusiuką ir patraukėme namolio. Pakeliui sustojome Balbieriškyje, apžiūrėjome atstatytą bažnyčią, pasigėrėjome aplinka.